ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα

Ασφαλίσεις ζωής: Τα 5 σημεία κλειδιά πώλησης στους millennials

Πολλοί millennials βιώνουν αργότερα από ό,τι οι προηγούμενες γενιές διάφορα γεγονότα όπως τον γάμο, την αγορά σπιτιού ή τα παιδιά

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
22/02/2023
in Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα, Μελέτες
A A
Ασφαλίσεις ζωής: Τα 5 σημεία κλειδιά πώλησης στους millennials

Beautiful young blonde shows his Asian girlfriend photos that she took on vacation

Share on Facebook

Το 45% millennials νοικοκυριών, περίπου 36 εκατομμύρια στις ΗΠΑ, έχουν επί του παρόντος κάποια ασφαλιστική κάλυψη ζωής. Ο ίδιος αριθμός, λόγω της πανδημίας, δηλώνει ότι σκοπεύει να αγοράσει ασφάλιση ζωής το επόμενο έτος. Ένας στους πέντε ανέφερε ότι αγόρασε ασφάλεια ζωής τα τελευταία δύο χρόνια.

Πολλοί millennials βιώνουν αργότερα από ό,τι οι προηγούμενες γενιές διάφορα γεγονότα όπως τον γάμο, την αγορά σπιτιού ή τα παιδιά. Τα κύρια κίνητρα για την αγορά ασφάλισης ζωής οπότε αναβάλλονται. Για το 33% των millennials o βασικός λόγος για να αγοράσουν ασφάλιση ζωής είναι για να αντικαταστήσουν το εισόδημά τους, το 20% για να μεταφέρουν πλούτο στην οικογένειά τους, το 15% για να διασφαλίσουν ότι θα έχει πληρωθεί η υποθήκη τους και το 13% για να καλύψει άλλα έξοδα.

Η πρόταση αξίας του ασφαλιστικού κλάδου αναφέρει η Limra για την προσέλκυση αυτής της τεράστιας αγοράς και της Generation, Z είναι σε εξέλιξη. Ακόμη και όταν επιτευχθούν αυτά τα ορόσημα, οι millennials παρουσιάζουν τους εαυτούς τους λιγότερο καλά οικονομικά από τον πληθυσμό των ΗΠΑ συνολικά, καθιστώντας την οικονομική προσιτότητα σημαντική παράμετρο όσον αφορά την αγορά ασφαλίσεων ζωής.

Διαβάστε Επίσης

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της: Απονομή πιστοποιήσεων της LIMRA στο εταιρικό της δίκτυο

Η Interamerican επενδύει στους ανθρώπους της: Απονομή πιστοποιήσεων της LIMRA στο εταιρικό της δίκτυο

Dec 9, 2024
Οι νέοι managers του δικτύου πωλήσεων Agency της Interamerican στο Fast Track to Management της LIMRA

Οι νέοι managers του δικτύου πωλήσεων Agency της Interamerican στο Fast Track to Management της LIMRA

Mar 15, 2024

Σε αυτή τη δυσκολία έρχονται να προστεθούν ο αντίκτυπος γεγονότων όπως η οικονομική ύφεση, η πανδημία κ.α. Η εμπειρία ζωής δίδαξε στους millennials να είναι ήρωες του εαυτού τους, παρόλο που φέρουν τη διάκριση ότι είναι η πρώτη γενιά που δεν θα κερδίσει περισσότερα από τους προκατόχους τους. Είναι επίσης λιγότερο σωματικά υγιείς από τους προκατόχους τους στην ίδια ηλικία.

Βλέποντας και τα θετικά, οι millennials είναι πιο μορφωμένοι από τους γονείς τους στην ηλικία τους και πιο έμπειροι στην τεχνολογία από την οποία αναμένουν πολλά. Είναι επίσης “προσβάσιμοι” σε επαγγελματίες του μάρκετινγκ με τρόπους που δεν ήταν οι γονείς τους.

Οι Millennials σηματοδοτούν τη μετάβαση σε έναν νέο ορισμό της ενηλικίωσης. Οι παλαιότεροι millennials είναι πιο ρεαλιστές, παρόμοιοι με τους προκατόχους τους της Generation X και κάπως αποθαρρυμένοι από αυτό που έχει δημιουργήσει η σκληρή δουλειά και η εκπαίδευσή τους. Οι νεότεροι millennials είναι πιο ένθερμοι στο να αμφισβητούν τις παραδοσιακές προσδοκίες σχετικά με το πώς να ζήσουν και ποιον να εμπιστευτούν.

Έχοντας υπόψη αυτές τις εμπειρίες και προτιμήσεις, υπάρχουν ορισμένοι τομείς στους οποίους μπορεί να επικεντρωθεί ο κλάδος για να βελτιώσει την επιτυχία των πωλήσεων:

  1. Δημιουργήστε σχέσεις με τα παιδιά και τους φίλους των υπαρχόντων πελατών σας. Οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι το κλειδί για τη μελλοντική ανάπτυξη των πωλήσεων ασφάλισης ζωής.
  2. Οι Millennials στρέφονται στην οικογένεια, τους φίλους και το Διαδίκτυο για πληροφορίες σε σχέση με την ασφάλισης ζωής. Οι τρεις κορυφαίοι διαδικτυακοί δίαυλοι είναι ο ιστότοπος μιας ασφαλιστικής εταιρείας ζωής, ένας ιστότοπος πρακτόρων ή/και ένας ιστότοπος γενικού οικονομικού τομέα (55%, 45% και 33% αντίστοιχα).
  3. Η πλειοψηφία των millennials δεν βρίσκει αξιόπιστη τη διαδικτυακή διαφήμιση, αυξάνοντας την ανάγκη για σημεία απόδειξης και αναφορές καταναλωτών για τη διευκόλυνση της συνεργασίας.
  4. Εκπαιδεύστε τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σχετικά με τη σημασία της έγκαιρης οικονομικής διαχείρισης και προγραμματισμού για το απροσδόκητο.
    Οι Millennials είναι ανοιχτοί σε μηνύματα από influencers και μαρτυρίες από ανθρώπους της ηλικίας τους. Επισημάνετε τους πολλαπλούς σκοπούς της ασφάλισης ζωής, συμπεριλαμβανομένων των συνδυαστικών προϊόντων που βοηθούν σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης υγείας, ακόμα και σε προγράμματα micro-insurance (που αφορούν π.χ. ταξίδια) και τη σημασία τους στην επιχειρηματική συνέχεια. Οι Millennials οδηγούν τη χώρα στην ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων και περισσότεροι από τους μισούς (56%) λένε ότι η επιχειρηματικότητα ήταν πάντα στόχος, έναντι 43% της Generation X και 21% των Baby Boomers.
  5. Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (IoT) συνεχίζει να εξελίσσεται και για τον ασφ;αλιαστικό κλάδο το ζητούμενο είναι οι «έξυπνες» καταναλωτικές πλατφόρμες σε ολόκληρη την εμπειρία του πελάτη. Οι δυνατότητες όλων των καναλιών πρέπει να είναι έξυπνα ευθυγραμμισμένες. Η στρατηγική χρήση ανθρώπινων σημείων επαφής μπορεί επίσης να κάνει τη διαφορά στη μετατροπή μιας προσφοράς ασφάλισης ζωής σε πώληση.
    Ενώ το κόστος είναι ανησυχητικό, οι millennials είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αναφέρουν τα έξοδα ως λόγο για να μην αγοράσουν. Οι Millennials – περισσότερο από κάθε άλλη γενιά – είναι πολύ πιθανό να συμφωνήσουν ότι οι επαγγελματικές συμβουλές από έναν εξειδικευμένο διαμεσολαβητή είναι απαραίτητες για την οικονομική τους ευημερία.

Οι millennials συμμετέχουν στις παραδοσιακές εκδηλώσεις της ζωής, όπως γάμος, φροντίδα ηλικιωμένων ή ανάπηρων συγγενών – μόνο με το δικό τους πρόγραμμα. Όποτε και όπου προκύψει η ανάγκη για ασφάλεια ζωής, το επιτυχημένο μάρκετινγκ θα αντικατοπτρίζει την κατανόηση των στόχων των καταναλωτών, την οικονομική πραγματικότητα και ότι κανείς δεν αγοράζει πια κάτι απλά παραδοσιακά αλλά γιατί το χρειάζεται.

Tags: LIMRA
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

11,8 δις ευρώ υπό διαχείριση στα συμβόλαια ασφάλισης ζωής
Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα

11,8 δις ευρώ υπό διαχείριση στα συμβόλαια ασφάλισης ζωής

by Insurancedaily Editorial Team
May 5, 2025
Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
1,8 δις ευρώ οι αποζημιώσεις σε ανθρώπους με ασφαλίσεις ζωής και υγείας σε ένα 9μηνο
Ασφάλιση Ζωής Ειδήσεις & Νέα

1,8 δις ευρώ οι αποζημιώσεις σε ανθρώπους με ασφαλίσεις ζωής και υγείας σε ένα 9μηνο

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI
Μελέτες

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
nn-300x250-animated-banners-01gif
sofosbannergif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ